Shopping

Blev en snabbis på stan igår innan jag skulle fika med Emelie. Skulle gentligen tagit en tur tillsammans men Emelie va nere på dagen istället. Sånt man kan göra när man pluggar. Hittade lite smått och gott! Köpte med mig en baguett från Mackmakeriet och tog med mig hem till Emelie. Stans godaste baguetter. Tog en fika på Kaffépaus som bestod av kladdkaka och kaffe. Smarrigt, men grädden va de tummen ner för. Sån sprutgrädde, ingen höjdare. Usch!!!
När jag kom hem kom A till mig och vi åt mackor och drack te. Sen åt vi sådana hjärtan chips och fruktsallad. Kikade på resor till Grekland och Italien..vi kan inte bestämma oss. Får kika mer på det en annan dag för en resa ska det bli.

Gårdagens shoppande:
Svarta ribbade leggings, från Gina tricot
Randig klänning, Svart/vit Gina tricot
3 Trosor, Gina Tricot
Tunika klänning, Svart med vita prickar H&M young

135434-195

Hade sånt flyt igår, de höll precis på att packa upp de randiga klänningarna när jag kom in. Testade den som va röd/vit också, men den passade inget vidare till min hårfärg så fick bli den svart/vit randiga.

Kommentarer
Postat av: Christin

Svart/vit randigare lät fint, snygg klänning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback