Spontat förslag

135434-182

Nu är helgen förbi och nu är man åter i verkligheten. Varit på morfars 70-års fest i Timmernabben i helgen. va en bar bit att åka...och så träffade man hela tjocka släkten. Jag o A va bra nära att hänga på min farbror på förfest och backyard babies konster på palace i Kalmar. Velade att bra tag...kändes så dumt o lämna kalaset, så slutade med att vi blev kvar. Gillar när det kommer upp oväntade förslag. Brukar inte vara den som hoppar. Hade varit grymt kul att se Backyard babies (mina gamla tonårs idoler). Lyssnar mycke på dom nu också...får hoppas att det kommer på Hultsfred i år.

Idag blir det fika med Maja och Carro. Imon fika med Emelie + kika lite på stan. Mycke fika. Vi tjejer är flitiga på att gå ut och fika.
Va inne på hemnet nu och kikade efter lägenhet...fortfarande ingen intressant som dykt upp. Vill hitta ett nytt jobb också. Mycke man vill...men de kommer. tro mig...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh tack :)
Den är supermysig också. Killen tycker nog inte den är det sexigaste man kan ha på sig, men hey.. det ska vara skönt att sova! ;)
Helgen var riktigt skön! Utgång på lördagen och bio/mys på söndagen. Perfekt!
Vart bor du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback