Underbara lördag

Så skönt med lördagar då man inte har nåt planerat, få sova ut äta god frukost länge framför tv:n. Dags att hoppa i duschen snart och bege mig till Linnéastobak för o lämna in stryktipset. Idag ska de bli en fotbolls-lördag. Ska till Tapetern i eftermiddag o kika på fotboll med älsklingen o några grabbar o kanske Maja.
Dags för och fixa frillan snart, hoppas min Maja snart är bättre så att hon kan göra de. Är lote sugen på lugg. Igen!! Tror ni de skulle vara fint på mig?

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Heey! Helgen har varit lugn, i fredags jobbade jag extra på ett fritids så ja va rätt trött sen på kvällen, tss... Å igår pluggade ja en del å så förstås, Melodifestivalen på kvällen. Såg du det? Va hos nårra kompisar o tittade, käkade god mat osv. Idag kommer mamsen på besök, ska bli mysigt :) Va har du gjort då? Hur länge har du bott i Jönnet egentligen? Lirar du innebandy nåt? Ha de finfint! Kraaamar Lollo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback