Utmaning: Visa hur ditt hem ser ut

Jag har antagit Carolines utmaning med att visa upp hur hemmet ser ut. Bor i en 1:a i Jkpg. Har inte fixat något med själva lägenheten eftersom den bara är en provisorisk. Jag och killen funderar på att köpa en fin 3a här i stan framöver. Det är bara en tidsfråga. Bor man i en hyesrätt så känns det inget vidare att lägga ner pengar på renovering, så den får helt enkelt va i det skicket den va när jag flyttade in.

135434-175 
Här är mitt kök. Inte engagerat i mig att sätta upp mina tavlor ännu. Har bilder från gamla LP:skivor som jag tryckt upp i färg och ska rama in.

135434-172 
  
Vardags/sovrummet.

   
Badrummet (gillar inte den blåa mattan i badrummet) och hallen.

Ja nu har ni fått se lite bilder från mitt lilla hem. Love //Sofie


Kommentarer
Postat av: carro

vad roligt :) Tjusigt hem du har :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback