Whaisting time

Vad heter du: Sofie
Var bor du: Jönköping

Trivs du där: Mycke bra

Brukar du läsa horoskop: Metros på vägen till jobbet och Veckorevyns
Har du körkort: Yes, sen några år tillbaka
Favoritdjur: Katter
Festar du mycket: Tillräckligt
Sprit, cider, vin eller öl: Rödvin

Brukar du bli för full: Redlöst, nej men ganska lagom!?

Antal kuddar i sängen: 5 st, 3 till mig och 2 till älsklingen

Äger du ett busskort: Ja, åker buss till o från jobbet när jag inte snålskjutsar

Vad åt du till frukost: Banan, juice och knäckebröd
Har du haft sex idag: Min ensak
Nästa mål i ditt liv: Hitta ett nytt jobb och köpa en fin 3a i Jkpg
Hur svarar du i mobilen: Hallo hallo
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar
Sov du ensam: Ja.
Din hobby: Shoppa, festa, vänner, måla, spela spel, tippa, Kolla fotboll & innebandy (nu när man inte spelar själv längre)
Vad är det för veckodag?: Tisdag
Vad åt du senast: Fralla på jobbet
Vem fick du sms av senast: Anders
Vem ringde dig senast: Anders
Godaste ölen du druckit: Finns för många..
Vilka hårfärger har du haft: Brunt, blont, rött, svart
Vad såg du senast på TV: Ett herrans liv

Vad läser du för bok just nu: ingen för tillfället, men vill läsa Isprinsessan med Camilla Läckberg

Längd: 165 cm.
Skostorlek: 38

Hårfärg: Brunt med inslag av rött (Maja ska göra mig ljushårig till våren)

Är du kär i någon: Ja, mer än någonsin

Vad gör du om ett år: Jobbar som säljare för Loréal (Nytt jobb som jag sökt) och bor i en riktigt fräsch lägenhet med min älskling i Jkpg

Önskar du att du bodde någon annanstans: Vissa delar av året ja.

Dricker du: Alkohol? Jo.
Vilken parfym använder du: Gucci. Envy2me
Dagens klädsel: Svart/grå acne jeans, randig tröja från indiska och svart kofta från temple.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback