Dyr men så läcker

135434-112135434-113
Bilder:
Nelly

Vilken fin bikini jag hittade på Nelly. Den är av märket Juicy Couture och kostar 1595:-, alldeles för dyr för min plånbok annars hade jag smällt till och köpt den direkt. Det söta prickiga setet är av märket Svea och finns också på Nelly för 490:-. Har för mig att jag sett det i brunt på någon annan dida. Brunt skulle passa mig mycket bättre...tror jag efter som jag är så ljus i hyn.
Tyvärr blir det ingen shopping nu förrän jag ska till Sthlm och då ska jag även hjälpa Sara att hitta massa fint till henne. Hon tycker jämt att jag brukar lyckas med de och bar de för jag tycker det är så kul.

Tok mycke på jobbet nu, jag tror jag coolar och slarvar med maten o stress, Skärpning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback