Fin besök

Händer inte speciellt mycke nu. Jobbar äter sover... Städat idag också...vad gör man inte för att mor ska bli nöjd när hon kommer på besök imon. Mammsen har bjudit me mig i killen på HV-Färjestad imon. Ska bli kul me lite hockey. Moster kommer också hit. Så antar att jag får gå på A6 me dem imon innan de är dags för match. Ska bli kul o ses, blir inte så ofta när man bor en bit ifrån.
Hoppas de har kommit in lite snygga kläder nu. Skulle vilja hitta nåt fint och ha på mig om ja ska ute me tjejerna på lördag. Annars får de vänta me shoppande till nästa helg då jag ska till sthlm o hälsa på gilsen. Ska träffa en tjej som heter Jennifer då...lärde känna henne lite i sommras. Stötte på varandra ute på Stureplan o vi hade festde o skit kul..o efter de har vi hållt kontakten lite grann. Inte ofta man stöter på tjejer på krogen sådär på fyllan o villan som man sen håller kontakten me o blir vänner..eller!?
Kikat på P3 guld nu o käkat popcorn. Måste testa min nya popcorn maskin nån dag som jag fick av älsklingen i julklapp. Hitills har de bara blivit i micron...men funkar fin fint de också.

Saknar dig M. Vill att vi hörs snart! Hoppas att du har de bra. Fattar inte vad som händer...

Nu blir de kudden. Natti Natti! //Love Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback