För många drinkar...not good

Dagen började bra, trillade omkull de första jag gjorde när jag skulle gå till bussen i morse ( Hoppas ingen såg) Riktigt ont gjorde de. Nu lär det väntas blåmärken....
Va riktigt sliten igår, kom knappt ur sängen Älsklingen köpte pizza till mig, men kunde inte få mig nåt alls. Vid 19.30 började jag äntligen bli människa så då överraskade jag älsklingen med att göra pannkakor och fruktsallad tills han kom hem o vi skulle kika på film. Han va lite chockad. Inte nog med de jag hade trots att jag mådde så dåligt även diskat...mycke starkt gjort (Aldrig att han ens skulle tänkt tanken på o göra nåt likande)
Hur som helst va ute med tjejerna i lördags, jag o Anna va på Karlssons med de andra gick till Harrys. Träffade många vänner ute och de va riktigt kul, men dum som man är emllan åt så blir det lätt för många drinkar. På vägen hem va de "krig" vi blev myllade/mulade (What ever), härligt läcker man va i anisktet när man kom hem o hela make-upen va utkladdad i hela ansiktet.
Snart dags att åka hem o laga lasange. (Favoriten)

 
Jag o Emelie, Anna, ? & Alexandra

Puss o hej! //Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback