Nytt i garderoben

135434-73135434-97
Köpt en ny  tunika i grått från H&M. Hittade den på stan strax innan jul. Såg at den nu finns med i vårkatalogen. Den har fina detaljer och sitter snyggt på. Har tvättat den en gång nu och den kympte en hel del. Köpte storlek M och jag som vanligtvis brukar ha S eller XS, tror att den sitter perfekt nu efter att ha krympt en del i tvätten. Fastnade verkligen för den och kunde inte hålla mig från att vänta tills min storlek kom in. Det vita linnet köpte jag i samband med min beställning av  bikinisarna. Vitt känns alltid rätt till sommaren. Nästa vecka kommer min beställning hem. Väntar förbrilt!

Snart dags för lunch! Äntligen *Kurr i magen*  //Fisen

Kommentarer
Postat av: Sabor

Åh det vita linnet vill jag ha.Har en liknade tröja från H&M med just de ränderna,ska spana in linnet idag ;) Ha en fin dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback