Rockbjörnen

135434-110
Bild från
Rockfoto.nu

Nyss kikat på Rockbjörnen. Filip o Fredrik vilka sköna lirare med galen humor. De bjöd verkligen upp till en roliga Rockbjörnen-gala. Melody Club på scén, blir alltid lika sprillande glad av att höra deras musik. (Givetvis har jag deras plattor hemma). Kvällens drottning var givevis Norrlands socker söta Lisa Miskovsky. Lisa fick pris för årets album och årets svenksa kvinnliga artist. Hade gärna velat att Anna Ternheim tog hem den titeln för all skön musik hon bjuder på. Lasse Winnerbäck var också på plats o kammade hem en rockbjörn för årets manliga artist som Hovets drottning Idde Schults delade ut (stört skön tjej). Hela fyra gånger såg jag honom live förra året. Hultsfred alla tredagarna och i slottsruinen i Borgholm. .Sommar känslor är precis vad man får av Lasses musik.
Hade velat se Mando Diao som årets svenska grupp, men priset tog "Kropparna utan organ". Pop, rock och singer/songwriter musik är vad jag gillar. Sverige har riktigt bra utbud me bra artitster som The Sounds (Favoriten), Moneybrother, Anna Ternheim, The Knife, Mando Diao, Backyard babies, the Hellacopters....snd so on. Hoppas på ett nytt spännande musik år för de svenska artisterna.

Dags att inta sängen. Läsa lite i en bok av Camilla Läckberg.
Imon är det fredag. Skönt som fasiken!

Love //Fisen

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, gillar The Sounds just nu, spelar Painted by numbers så gott som hela tiden hehe... Kram

Postat av: Erika

Hm, kanske ska ta och ladda hem lite fler låtar med dem, om jag gillar en och några fler har jag ju hört, kanske ännu fler går hem :) Ha en toppendag du med!!! Kram

2007-01-12 @ 10:05:11
URL: http://eysa.blogg.se
Postat av: Erika

Hej på dig! Jag kan rekomendera en sida som jag kollar in titt som tätt : http://mobil.mkf.se/ där publiceras nyheter ofta och mobil information :)

2007-01-12 @ 12:15:43
URL: http://eysa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback