Stockholm bokat

Bokade nyss biljett me swebuss till Stockholm. 98:- tur & retur. Shit va billigt!!! Från Jkpg till Sthlm...galet! Hade lite flyt och lyckades få tag på passa-på-biljett. Bra tur man kan ha ibland. Det blir alltså = mer pengar till shopping. Ska bli så kul att träffa tjejerna. Inte varit och hälsat på sen i juni nu. Dåligt av mig, men nu har jag tagit tag i det och kommer första helgen i februari. Se till att ha lite ledig tid då så vi kan ses Elin & Tesa. Sara har jag redan pratat me o hon är ledig den helgen. Åhh va kul!! Vill åka nu genast!!
Snart kommer älsklingen med min favvo-pizza. Det är grönpesto, parmaskinka, mozzarella och oliver på den. Upplagt för en mysig kväll hemma. Tar plockmaten imon kväll istället, lite kul när man kan fixa de tillsammans när man äntligen har ledig kväll ihop.

Lots of love //Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback