Vart är partysuget?

Fredag helt underbart! Imon ska jag ut me Emelie. De va riktigt länge sen. Undrar vart party-sofie har tagit vägen? känner verkligen inte nåt sug efter utgång, men de ska bli riktigt trevligt. Är allt för dålig på att gå ut på krogen nu, men det blir mycke hemma fester som aldrig leder till utgång. Brukar alltid ha så kul så när vi kommer på att vi kanske vill gå ut då är redan klockan allt för mycke.
Jobbat alldeles för mycke nu de senaste så de tar väl också en del på krafterna och blir mer lugna kvällar när man väl är ledig. That´s life.
Blev lite shopping igår när jag av på a6, köpte en ny svart over-size väska, läppglans (Lancome juicy tubes) och ett halsband. Tyvärr inget att ha på mig till helgensfest. Hittade en fin rosa kofta på H&M och en V-ringad ljusrosa tröja i kashmir, men tillslut blev de ingen utav dem. Väntar allt på shoppandet i Sthlm. Lika bra. mycke roligare med att stor-shoppa och köpa många nya plagg på en gång (om jag nu lyckas hitta).

I´m in love.

I kväll ska jag träffa Maja. Får se vad vis ka hitta på, kanske spela Buzz (eller hur de nu stavas) Fråge spel på PS2. Riktigt kul.

Puss o hej. //Sofie

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för din gulliga kommentar!! :) Hoppas allt är bra med dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback