Hemfix, nya ljusstakar

Dags att få ordning i hemmet. Måste börja kunna trivas och känna mig hemma i min lägenhet. Det får ta den tid det tar, men små saker kan man alltid fixa lite undan efter undan. Vill tapetser en fondvägg, byta ut badrumsskåp, nya krukor, gardiner, nya knoppar på luckorna i köket, nya tavlor m.m. Kanske ska jag måla tavlorna själv. Jag tror nästan det. Bara jag får bra inspiration.

Va på indiska i förra veckan och köpte fina
ljusstakar att ha vid tv-bänken. Indiska har mycke fina grejer...me like.





Ett nytt liv..kanske en början på nåt bra. Jag kommer alltid älska dig, kommer aldrig glömma. Jag saknar dig. Vill att vi ska leva resten av livet tillsammans. It´s over. *gråter* jag kämpar, jag är en riktig fighter. tar varje dag som de kommer. Allt är mörkt nu, men nångång vet jag att allt blir ljusare. Tack alla mina underbara vänner för att ni stöttar och alltid finns för mig. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback