Hur kunde det hända?


Jag saknar dig i mitt liv. Du va liksom killen jag ville leva tillsammans med. Känns ofattbart hur allt kan vända. Jag älskar dig och kommer alltid att göra. Det är tungt nu men jag kämpar och försöker fånga dagen som den kommer. De som hände trodde jag aldrig skulle hända. Vi hade det så bra och trivdes verkligen tillsammans. För en månad sen kikade vi på lägenhet och allt och hade planer på att framöver flytta ihop,vi va på Mallis och hade de toppen. Kunde inte ana att det skulle bli så här...inte nu. Att leva singellivet igen är tyngre än vad jag trodde, men ändå känns det bättre för var dag.
Jag är besviken och ledsen. Har så många underbara vänner som stöttar mig. Älskar er! Det svåratse av allt som Lasse W sjunger: Att inte skicka nåt sms om att jag saknar dig så... Det vet du att jag gör.

Nu ligger jag hemma i sängen, hade en trevlig kväll ute med tjejerna igår. Körde Singstar och va på Twin.. Ska ut i kväll också (ska på Thai-fest), men hade faktiskt bara velat ligga hemma och kika film och äta popcorn. Jag är förändrad, jag är inte festprissen nr.1 längre. Jag ska försöka att ta tag i mitt liv när jag är stark nog och göra något som jag egetligen vill men som jag kanske inte hade gjort om jag fortsatt leva ihop med Anders.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vicky

Du vet vart jag finns.. *kramar*

2007-07-14 @ 19:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback