Life is a bitch

Hela mitt liv har vänt på en sekund. Det finns ingen glädje kvar. Jag har aldrig varit så ledsen i hela mitt liv...
Därför ligger bloggandet nere. Kanske tartag i de när jag känner att jag orkar igen...

Älska älska för alltid.

Jag hade en dröm...

Jag hade en dröm
en dröm där du kom till mej
kärlek i en evighets virvlande ström
jag fick till svar av dej 

Du ville för alltid ha mej vid din sida
din och bara dinvi skulle aldrig mera av kärlek lida
du skulle kärleken få min

Du har mitt hjärta
jag är i dej kär
i hjärtat jag har en smärta
önskar att du var här


Text: skrivet av en älskad vän


Så blir det aldrig igen...det blir aldrig vi. Älskar dig för alltid.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner inte dig, men jag brukar läsa din blogg för jag tycker du verkar vara en så go och glad tjej.
Vet inte vad jag ska skriva eftersom jag inte vet vad som har hänt. Men ta hand om dig i alla fall, och återkom till bloggen när du orkar för det är fler än jag som tycker om att läsa här.
Kram!

2007-07-13 @ 15:44:14
Postat av: sofie

Malin: Tack va söt du är! Såfort allt känns bättre ska jag skriva mer här. Varit riktigt dålig på det de senaste. Men har varit utomlands, Roskilde och haft fullt upp. Vem är du? Vart kommer du ifrån? TAck för dina fina ord och att du gillar bloggen!
Kram Sofie

Postat av: Malin

Jag är Malin, 23 år. Har mina rötter i Småland, men bor nu i Göteborg. Jag är en resgalen och modeintresserad filur och dessa två intressen spenderar jag nästan alla mina pengar på.
Jag känner dig inte alls, men jag tycker ändå det är trist att du inte mår bra just nu. Om det kan vara till någon tröst så är det som så att efter regn kommer solsken. Ha en trevlig helg!

2007-07-13 @ 23:27:05
Postat av: sofie

Malin: Har du någon blogg? En gammal smålännng alltså, va trevligt! Verkar va en kalas bra tjej. Allt känns nog en smula bättre för var dag som går, det är svårt att gå vidare när hela livet tagit en vändning och inget längre blir somförr, men jag är en kämpe. Tro mig! Trevlig helg! Kram

2007-07-14 @ 11:22:29
URL: http://soffiproppen.blogg.se
Postat av: Malin

Nä, jag har ingen blogg, än i alla fall. :-)
Jag har inte haft egen dator förut så då har jag tänkt att jag ändå kommer uppdatera så sällan och vara en tråkig bloggare. Men nu kanske jag ska ta tag i det...ska klura på det.
Ha det bäst tjejen!

2007-07-21 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback