Biokväll

Äntligen fredag! Slutar jobbet om 2½ timma. Rikigt skönt. Ska till läkaren...nåt lurigt med ögat. Det vill inte gå över. Så måste undersöka de. Illa rött och svullet vilket resulterar i att jag måste bära mina Fendi glasögon. Känner mig så tantig  i brillor, men nu måste jag ha dem även när folk ser mig (och inte bara hemma som annars).
I kväll ska jag och älsklingen på bio och kolla på Pirates och innan de ska vi äta Libanesisk mat. Det är ju så gott! Tror att det blir att testa på den nya Lib-restaurangen på Banarpsgatan...Deli nåtting heter den. Ska bli kul att se hur den nya Filmstaden ser ut från insindan. Den hade invigning förra veckan.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Pirates grym film. Mums för Johnny Depp! Puss och kram ha en bra helg. P.S. Glöm ej Roskilde, Erik fick mail igår om att biljetterna är på väg att ta slut.

2007-06-01 @ 12:13:36
Postat av: Sofie

Elin:
Ja Depp är fräsh han! Såg de me Roskilde biljetterna. Anders lovade att fixa det idag så du kan vara lugn! Vi ska på festival du & jag. Guuuu va roooligt! PUSS

Postat av: Madde

Instämmer, härligt med fredag! Jag vill också se filmen. Hoppas den är bra :).

2007-06-01 @ 18:23:19
URL: http://freshfashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback