Dags för fest

Efter en riktigt mysig fredagskväll och en lång sovmorgon är jag på strålande humör. Åt middag hos Carr & Johan igår innan vi kikade på Pirates på bio. Keira K o Johnny Depp är ju sjukt snygga, men filmen får inte mer än 3 i betyg på en skala till 5. Klart man måste se slutet när man väl sett de andra flmerna. Första filmen tycker jag helt klart va bäst.

Nu är det dags att fundera på vad jag ska ha på mig i kväll. Funderar på en svart korkort kjol i triot och en svart kort tröja med nåt linne under...får testa igenom garderoben lite och se om jag hittar några god bitar. Vid 17 ska vi va ute på salongen och fixa iordning oss och dricka rödvin och skumpa. Känns som det kommer bli en toppen kväll med tjejerna.

Dags att gå ute lite i det soliga vädret


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack detsamma! Ja, jag måste allt ta och se den :).

Postat av: Sara

Hoppas att du får en riktig kanonkväll ikväll!=) Ska bli så kul o träffa dig snart! Saknar dig i massor!

2007-06-02 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback