Festival tider

Steroen går för fullt. Lyssnar på mina skivor som jag mixade ihop till fjolårets Hultsfreds festival. Nu är mina vänner på festivalen och jag sitter här och önskar att jag också vore där. Känns lustigt att varit på varenda festival sen 14-års ålder helt plötsligt hoppa den. Jag vill också vara på Hultsfred nu!! Elle messade nyss och berättade hur roligt de hade på campingen. Satt och konsumreade alkhol och lyssnade på musik och träffade massa roliga människor.
jag hoppas Hultan och drar till Roskilde, kändes som nu eller aldrig. Typiskt att tjejerna jag skulle åkt med hade missat att köpa biljett innan det blev slutsålt. Bra där när jag äntligen köpt min!!! Men jag ska åka med Elin o Erik, pojkvännen med vänner ska dit + karin och hennes gäng så jag lär få så jefla skoj! Längtar riktigt mycke.
Nästa helg sticker jag och älsklingen till medelhavet, inte bokat ännu. Vi väntar in i det sista med att boka rest-resan.
image434
Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback