Födelsedags middag och "måste" shopping

Ätit så mycke mat så jag snart spricker. Mamma bjöd på middag på Meza eftersom jag fyller år imorgon. Så mamma o mormor har varit på besök i kväll. Va en sväng på stan, va tvungen att köpa nytt puder, mascara och en liten jag vad ska man kalla de, portmonä i tyg och med dragkedja från H&M. Tänkte jag skulle skippa att ha med min stora pluska på Mallis-resa och Roskilde. Bara de viktigaste ska med. Den är svart och har stora rosa prickar. Så söt.

Dags att ta en titt över vad jag ska ha med i resväskan. Har gjort en packlista så jag inte glömmer något. Dock inte skrivit ner vilka kläder jag ska ta med...vet att de ändå kommer bli allt för mycke. Ska titta över de nu...om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback