Magaluf/Palma Nova

image436
Bild: Fritidsresor

Resa bokad! På midsommardagen åker jag & älsklingen till Magaluf/Palma Nova. Hittade en resa med bra pris och skysst hotell precis intill stranden. Känns skönt att det är bokat och klart, va lite rädd där ett tag att vi inte skulle få tag i nån bra resa men jag va nog lite orolig i onödan.

Äntligen fredag. Har 4 dagar arbetsdagar kvar innan det är dags för 4 veckors semester. Inte fattat de riktigt. I kväll ska vi ut till en kollega alla på min avdelning för lite "sommarfest". Äta & dricka lite gott och ha trevlig. Måste fixa det sista inför resan på lördag. Solcream och annat som behövs när man åker iväg. Ska se om jag hittar nån fin klänning eller kjol också. Hoppas att vi kommer åka in till Palma stad nån dag under resan, verkar vara bra shopping där och mysigt.

Friday I´m in Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback