Peeling och nagelfix

Peeling och ett varmt och skönt bad unnade jag mig igår kväll. Nu känns huden så mjuk och len. Måste bara se till att göra en inpackning av håret innan jag åker iväg till Mallis. Om en timma ska jag fixa mina naglar. Jag tror jag ska satsa på en vanlig fransk manikyr denna gången. Känns fräscht och sommrigt. Kankse nån söt dekoration på också för att piffa till det lite extra. F
Plattången jag köpte förra veckan av märket Tigi är kanon. Priset var ännu bättre 279:- istället för 600:-. Ibland kan salongerna ha riktigt bra kamnanjpriser. En Gama-plattång kostade bara 540:-. Funderar på om jag ska lägga i lite mer ljusa slingor i håret snart så det blir ännu ljusare, men tror jag väntar tills jag kommer tillbaka från resan. Håret slits så otroligt mycke av sol och saltvatten och kanske bleks det en del av sig självt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fransk manikyr is the shit :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback