Shopping och fika

image433
Mina favvo shorts från Zara som jag köpte föra sommaren. Ska precis gå igenom min garderob lite och se om jag hittar lite sommarkläder som gömmer sig. Dags att planera vad man ska packa med sig på resan med älsklingen och Roskilde. Brukar alltid packa med mig för mycke. Känner ni igen er!?

Varit och fikat med Anna på Claras i kväll. Va också en sväng på stan och inhandlade två par svarta tights från H&M. Billigt och bra. Konstaterade att jag hade hål i de som låg hemma i lådan så nu åker de i soppen. Köpte också ett läppglans från
Loréal glam shine i färgen pink moon. Perfekta rosa färgen jag letat efter. Lycklig.
 Kikade in på en hårsalong också. Måste investera i en ny plattång. De reade ut dem. Super bra! En Gama för 549:- och den jag kikade på kostade bara 279:-. Vilket kap. Åker och köper den imon direkt efter jobbet. Thats it. Dags för att kika genom garderoben + att jag ska rensa lite i smink lådan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Var det en Gama plattång som var så billig. I så fall vill jag oxå ha! Snart festival, men saknar dig. Hultan inget utan Soffy. Puss & Kram

2007-06-13 @ 23:18:22
Postat av: Sofie

Elin: Tja! Lyllos o va på Hultan. Elle messade bilder och gjorde mig så avis igår. Vill också festivala! När det gäller plattången va den av märket Gama som kostade 549:- och den för 279:- va av något annat märke. Den verkade helt ok! Billigt är braaaa. Snart Roskilde! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback