Sleepy saturday

Fattar inte. Känner mig inte alls bra. Va på stan en sväng innan med Anders. Skulle se om jag hittade något fint till resan. En klänning, jeans shorts eller en kort kjol, men hitade inget av det. Köpte en svartväska på Indiska som jag tror är perfekt att ta med sig när jag ska på Roskilde. Hittade shorts och skor till älsklingen.
Somnade i soffan vid 15-tiden när vi kom hem och vaknade nu 3 timmar senare. Hur har man lyckats kunna sova så länge 2 pers i en lite klippan soffa. Snacka om ont i nacken nu. Känner mig helt slut i knopp och kropp och förkylningen vill inte ge med sig.
Ska snart åka iväg och hämta lite Libanesisk mat på Deli. Nytt ställe som vi inte testat. I kväll blir det en lugn kväll framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback