Finland

Inte orkat blogg på några dagar nu. Stryktipset i lördags gick inget vidare...inte hade jag trott att de skullr bli så många kryss matcher. Festade med Anna P & carro i lördags. Vimpimpling och karaoke hemma hos mig. Drogg sedan vidare till Twin. Lämnade stället sådär lagom berusad vid 01.30 och somnade direkt när jag kom hem. 11 missade samtal när jag vaknade på morgonen och inte har jag hört ett ljud. Jag som annars är så lätt väckt.

Åker till Finland på konferens om en vecka. Laddat upp med attt beställa hem sjösjuketabletter från apotekets webbshop. (Bekväm man är ibland). Inte åkt båt en enda gång utan att jag mått kasst så lika bra att ta det säkra före det osäkra.

I kväll kommer Anna R hem till mig. Blir nog att kolla upp planerna inför festivalen i sommar. Jag är nog  mer sugen på Hultsfred. Det ligger mer rätt i tid för min del. Ska ju åka utomlands med älsklingen i Juli och då ligger ju Roskilde samtidigt. Får se vad det blir. Vill hursom få tag i en husvagn. De är lyx. Vart kan man hyra de!? Måste ju gå nånstans. Nån gammalskruttig.

Puss & Kram Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback