Jag längtar


135434-202
Helgen närmar sig och det är bara en dag kvar att jobba innan det är dags för ledighet. Känns riktigt skönt. Längtar efter att få sova ut och äta en riktit god frukost i lugn och ro utan att behöva stressa iväg till arbetet.
Har inga speciella planer inför helgen. Jag och Carro funderar på att pimla vin på lördag och gå och äta på Twin. Vore riktigt trevligt. 
Givetvis lär det bli en stryktips lördag full med fotboll. Alltid lika spännande att tippa några rader. Älsklingen ska tapetsera om imon. Det kommer bli så fint. En fondvägg där nya tv:n sen kommer sättas upp. Självklart fick jag vara med att bestämma tapet. A och jag har ganska så lik smak när det gäller det mesta så valet blev enkelt.
I kväll blir det en mys kväll hemma och så ska vi kika på Prison break och äta popcorn (såklart). 

Hoppas att alla mina nära och kära har det toppen!
Marlene hoppas du trivs bra i Norge och med nya jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback