Min beställning

135434-200135434-201    135434-199
Valde efter många om och men att beställa de vita tygskorna från
La Redoute. I slutet stod de mellan de svart och de vita. Jag har verkligen ont o svarta dojjor hemma, men vitt är så fräscht i vår sommar. Om de sitter bra och är snygga på kanske jag får lägga en beställning på de svarta senare.
Va även inne på Ellos webshop såg att de randiga ballerinas fanns i min storlek, men dock bara i röd/vit randigt, de blå hade jag nog helts velat köpa. Men kan va kul med lite färg. Beställde dom och den gråa tunika/toppen.
Köpt mycke fint som kan användas i vår och sommar...känns bara så tråkigt att behöva vänta innan man de kan börja användas. Som inget vidare att springa ute i vit tygskor i det här slaskvädret.

Kramis


Kommentarer
Postat av: Zhara

Det där vin glaset ser väldigt lockande ut :)

2007-03-02 @ 11:48:27
Postat av: Nicholina !

snygga saker :) jag har funderat på att beställa den gråa toppen.. måste göra det snart den är så snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback