Mys mys o små shopping

Om några min börjar Hundra höjdare. Sitter hemma i soffan och har de så mysigt. Ätit gott och en snickers glass till efterrätt och popcorn till CSI.
Har varit på A6 med Tess på jobbet i kväll. Köpte fina glas på Iems. Smala höga med röda stora prickar på. Blev även lite annat nyttigt som strumpbyxor, hårsnoddar, härklämma och en jätte fin scarf. Letade efter en vir enkel vanlig bastop med långa ärmar, men nej nej nej...de va svårare än jag trodde att hitta. Vill bara hitta en enkel med rund ringning. Får göra ett nytt försök på stan nån dag.
Nu börjar Hundra höjdare! See ya!

PUSS //Fisen

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha, jag hittade knappt ett vitt ribbat linne idg! Till sist hittade jag ett men det tog en stund ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback