Parfymtips?

Helgen gick så fort och va mycket att hinna med när jag väl va hemma och hälsade på. Kikade på innebandy med Sara i fredags, hälsade på mormor. Lördags va jag hemma hos pappa på kvällen va jag i Vetlanda o festade me Elle o tjejerna. Söndags träffade jag mor och sen va jag på middags hos mormor. Känns som jag hann med en hel del.
Jag min klant råkade spilla rödvin över min gråa klänning. Hoppas hoppas att jag lyckas få bort de i tvätten. Sköljde genast med kallvatten...så det försvann en del.

I kväll eller kanske imon ska jag få naglarna fixade..om carro har tid. Hopppas. För på onsdag bär det av till Finland. Kanske borde passa på att köpa nån go parfym (min gucci envy2me börjar ta slut) Dags för att satsa på en helt annat doft. Har ni nån att rekomendera?

Kram

Saknar min älskling.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker väldigt mycket om Escada Pacific Paradise. Och så har jag en Lacoste, vet inte vad den heter, men det är en rosa ganska lång-smal flaska. Men den doften är väldigt stark, jag kan t.o.m få huvudvärk av den..
Det är mina tips det! :)

Postat av: Lollo

Hej bruden!
Det låter som att du haft en bra helg hemma. Härligt =)
Jag fick Victoria Beckhams parfym i julklapp, den luktar asgott. Pröva den!

Kramis//L

2007-03-12 @ 12:22:03
URL: http://lollipoppp.blogg.se
Postat av: Lina

Sarah Jessica Parkers doft 'Lovely' är helt gudomlig! Och så älskar jag alla dofter med Jennifer Lopez... yummi :)

2007-03-12 @ 17:21:21
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback