Tvättmiss

Råkade ske en liten olycka igår. A tvättade mina vita kläder tillsammans med svarta jeans och några svarta sockar. Blev inget bra alls. Nu är mina vita tröjor fläckade. Bra älsklingen! men men tröjor går alltid att köpa nya. Lite surt bara, men de är gör inget. Nu kanske de inte hamnar några svarta kläder en vit tvätt igen!?

Helgen har varít kanon. Kikade på HV-Modo i fredags. Satt i logen, god mat o trevligt sällskap. Efter de blev det utgång. Va på Bongo/Apt och kollade på när The Isloation years spelade (vet  inte hur de stavar). Lördags va lungt middag och spelkväll hemma hos Carro & Johan. Igår va de tvätt o fix hemma. A satte upp nya lampan. Så snygg! Kollade på HV-matchen också såklart. Kikade också på en bra film..Blood Diamond med Leonardo DiCaprio i huvud rollen. Riktigt bra och spännande filmsom handar om inbördeskrigets kaotiska Sierra Leone under 90-talet.
Nu är mna tillbaka i verkligheten igen efter en ledig helg.  Snart kommer Sara & Elin till mig. Så kul!

Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Snart kommer vi, tjoho! Åh jag är så lycklig känns som våren äntligen är här. Puss & Kram

2007-03-26 @ 19:29:54
Postat av: Sofie

Elin: Helt uunderbart! Bara några dagar kvar!! =) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback