Vilken dag

Solen skiner och jag är på toppen humör. Inga strumpor i seglarskorna och jag har vår-känslor. Pratade me A nyss och han verkar också ha en bra dag. Frågade mig om vi skulle ut och springa sen? Blev nästan lite chockad eftersom vi båda varit lite på latsidan de senaste. Så när jag slutar jobbet ska vi ut o motionera. Skönt!
Kikade på ny mobil igår...det är ju en hel vetenskap. Abonemang o allt...vad ska man välja. Har ingen aning. Väntar nog ett tag till. Kan inte bestämma mig!

Nytt bandsläpp för Hulstfredsfestivalen idag. Nu känns det som det kommer en hel del bra band. Kommer bli så kul. Snackade med Elin och hon ska också gå. Nu saknas bara husvagnen.
Nästa helg kommer Elin och Sara på besök. Sara åker snart till Spanien för att läsa en reseledarutbildning.
Kommer sakna henne så otroligt mycke.

Passar på att bjuda på några bilder från vårt camp på Hultsfred-06.
    
   

Puss & Kram //Fisen

Kommentarer
Postat av: Elin

Sugen som fasen på festival. Faktiskt ganska grymma band som blev bokade idag och så längtar jag ju efter att se Salo i hotpants ler. Ska bli så himla kul att umgås med dig och Sara nästa helg. Puss & Kram

2007-03-20 @ 17:15:41
Postat av: Sofie

Elin: Vi ska ha så kul! Tro mig. Har du fått hem jackan? Funderar på at beställa den i svart också om den bruna är fin i verkligheten. Den svarta jag har är helt lustig i formen så. Får väl se sen. Längtar till nästa helg! Puss my babyboo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback