Vitlöksstank

image206Sitter på jobbet och verkligen stinker vitlök. Har nysss varit på lunch mingel på Produkt Partners som ville visa upp sina vår nyheter. Fick en riktigt go grekisk buffé.
Har kompat ut några timmar i eftermiddag och sticker till Vetlanda några timmar tidigare än beräknat så att jag ska hinna med att träffa min älskade mormor en sväng. I kväll ska jag o Sara kika på innebandy. Blev helt knäckt innan idag när jag upptäckte att det knappt visas några fotbollsmatcher imon på canal plus. Jag som lämnat in mitt
stryktips o tänkt följa matcherna.Ska bli riktigt skönt att komma hem till familj och vänner. På lördag ska jag o Elle träffas. Hon har t.o.m tagit ledigt från jobbet för mig. Söt tjejen! Ska bli så roligt att träffa Elle & Sara.

 Ha en skön helg! Lots of love "Fisen"

Kommentarer
Postat av: carro

tack så mycket :)

Har varit i sthlm & därför har jag inte svarat tidigare. Blogg.se krånglade dagarna innan jag for så då funkade inget heller :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback