Äventyr i världen

Fredag kväll och nu har jag vilat efter jobbet. Ska strax ner till stan o fika med en väninna.
Sara har kommit hem från Spanien och redan på söndag åker hon iväg igen...denna gången till Danmark för att lära sig danska. Sen har hon fått jobb på Fritidsresor och ska ut i världen och jobba som reseledare. Du är bäst tjejen, vilket äventyr du börjat! Tomt utan bästa vännerna nära. Hoppas jag får träffa både Marlene & Sara snart. Marlene är för närvarande i Norge och jobba som servitis och har nu fått ett nytt jobb på ett kryssningsfartyg. Så glad att ni äventyrar, själv är jag hemma på det torra och kör på som vanligt, men jag trivs bra med det också.
Jag & Elin ska till Roskilde..tjoho va kul det ska bli, önskar alla tjejerna kunde följa med!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli såå kul att rocka loss! Längtar till The Killers... Puss

2007-05-12 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback