Äventyr

Dagen började mindre bra. Glömde plånboken hemma när jag skulle åka till jobbet. Märkte de när jag skulle hoppa på bussen. Fick kuta hem och hämta den och ta en ännu senare buss, jag som redan va hyffsat försenad till jobbet. Jaja shit happends.

Kikade på Lisa igår när hon skulle gå på ballen. Så vacker! Själv gick jag aldrig på balen...Jag bara kände inte för det helt enkelt. Eller rättare sagt anledningen va nog för att man blev lottat ihop med en kille. Hade säkert gått om jag fick välja själv vem jag skulle gå med.

Fick reda på att Sara en av mina bästa vänner ska börja jobba i Portugal som reseledare om cirka en vecka och kommer vara iväg till oktober. Så glad för hennes skull! Som tur är hinner vi träffas nästa helg. Ska åka hem och fira bror min som tar studenten och träffa alla nära och kära.

image427
Sara & jag nyår 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback