En dag på Liseberg med tjejerna

I helgen har det varit full rulle hela tiden. Fest hos Anna i fredags kväll. Tog det dock lungt eftersom jag skulle upp tidigt och åka till Liseberg på lördagen. Maja fyllde 22 år och hennes dag skulle vi fira på nöjesfältet i Gbg. kl.9 på lördags morgonen samlades vi hemma hos Maja för en Champange-frukost innan vi skulle bege oss. Från kl.11.30 tills det stängde va vi på Liseberg. T.o.m jag åkte nästan allt. fast jag har höjdskräck och egentligen är livrädd för varenda karusell. En karusell jag aldrig vill åka igen är "Uppsvinget", den nya karusellen för i år. Så jefla otäck.

Här bjuder jag på lite bilder:
           

På vägen hem pajade lamellerna på Majas bil, mindre kul men de lyckades ta sig till Jkpg (Tokarp) innan den la av helt. Då hade de lyckats ta sig enda från Borås. Jag åkte med Ela så jag kom hem fint. Idag har Maja lilla pärla bogserats till verkstaden. Hade tänkt gå ut igår, men kom hem försent och va rejält trött. Annas fest i fredags va riktigt kul, lite synd bara att jag av tvungen att hoppa utgången, men som sagt det kommer fler gånger.

Snart filmdags. Saknar min älskling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart blir det fler fester hos mig =)!
Kul att du kom!
Tjinexen!!

2007-05-29 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback