Favoritdrink

image352
Min favorit drink/cocktail är
Strawberry Daiquri. Vilken är din?

Tänk att sitta ute en varm sommarkväll på en uteservering och dricka denna super goda blandning av färska jordgubbar och krossad is. Inte druckit den sen förra sommaren och nu är jag så sugen. Hade lite oflyt hemma förra våren då jag skulle bjuda några tjejer från laget på en Strawberry Daiquri..hade laddat upp med massor av jordbuggar + övrigt tillbehör och hipp happ så klarar inte min urusla mixer att krossa isen. Vilken besvikelse! Så när jag fyllde år i somras så fick jag en kanon bra mixer av mina vänner så nu ska jag blanda o mixa massa goda fruktdrinkar hela sommaren och smoothies.


Kommentarer
Postat av: Tesan

På sommaren är en daiquri aldrig fel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback