Förnyelse behövs

Kunde knappt slita mig ur sängen i morse, länge sen jag sov så gott som i natt. Hittade inget nytt igår på Gina när jag lämnade tillbaka klänningen så fick bli pengarna tillbaka istället. Kikade på fotbollen med alla bröderna Josefsson och så fixade vi hemlagade hamburgare. Va riktigt gott.
Är så sjukt trött på jobbet...hur svårt kan det egentligen va att hitta ett nytt? Gör så gott jag kan och nån gång lär det ju dyka upp nåt bra. Måste ha förnyelse nu känns det som, men det är bara att inse att man måste ge det tid.
Spanar efter lägenhet till mig o A. kanske borde satsa på att inivistera i en nybygd bostadsrätt eller en nyreoverad iaf. Vore helt underbart att bo i en nya och fräsch lägenhet med balkong (det är ett måste) tillsammans. Kanske till hösten/vintern. Nu är snart sommaren här och då ska man bara njuta och ha kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback