Frisyr, style Elin Kling

Ringde Maja igår och hade panik. Fick fnatt på mitt hår igår. Måste verkligen klippa och slinga till det NU!! På söndag hade hon kanske tid att fixa mig på Hårfin. Blir att lägga i ljusa slingor och klippa till den långa luggen, lika som jag haft nu innan ivår, men nu har den blivit för lång så den får sitta i ett spänne vid sidan. Har också klippt luggen själv vilket resulterat i att den inte alls blirvit lika fin som efter besöket på Hårfin. När slingorna kommer i kommer frisyren vara bra lik Elin Klings. Känner jag Maja rätt kommer hon nog dock ta lite på längderna efter som håret är bar slitet. När ska  jag få ha långt hår!? Ska spara sköta och vårda det bra nu framöver....
image384
Bild: Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar : Jao det låter ju kul! :D Hoppas på det bästa!

Du kommer säkert bli skit fin i håret! ;)

Postat av: Nicole

Nja, lypsyl klarar jag mig nog utan :) Men jag har ett labello-beroende :)

2007-05-10 @ 11:59:46
URL: http://nicnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback