Min shopping

image358     
Blev lite shopping i förra veckan som jag inte visat upp.
1. tee, H&M
2. Randig klänning, H&M
3. Prickig top, Vila
4. Rosa utsvängt linné, Twist & tango
5. Randig tröja, Lager 157
6. Gula flats, Sko punkten

Köpte även en marinblå tunika på Gina som jag tyvärr inte har någon bild på. Sitteroch funderar på kvällens outfit. Ska ha lite fest hemma och kanske blir det utgång. Funderar på Acne jeans ljusa eller grå/svarta med ett guldigt skärp i midjan, ett enkelt linne från H&M med rund ringning både fram och bak och ett par svarta lackpumps till. Hur låter det? Eller borde jag kanske ha de gula flatsen på bilden ovan? Känner mig mer snygg med höga klackar dock när det är fest..

Kommentarer
Postat av: Ilona

Assnygga skor! Vad kostade de?

Postat av: Magdalena

Vad söta skor!! Tshirten e med supersnygg, testade på hm, mne tyckte den satt konstigt på mig.

2007-05-08 @ 15:05:52
URL: http://Smultronros.webblogg.se
Postat av: Sofia

Den där t-shirten från HM är så snygg, vill också ha den, men kan inte hitta den någonstans :(

2007-05-08 @ 19:10:39
URL: http://sofiasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback