Resväska

image315
Måste fixa mig en resväska. Denna från Wedins får det bli. Har önskat mig den tills jag fyller år så hoppas att jag får den i present då. Är nog det ända jag önskar mig. Om jag inte får den så köper jag den själv. Att ha en egen resväska känns som ett måste. Lånat pappas och mammas innan med inte lika lätt nu när de bor 12 mil ifrån mig.
Måste även fixa pass, det gick ut nu i våras. Tror bestämt att jag ska ta tag i det imon efter som jag slutar jobbet redan vid 12.00.









Bild: Wedins

Kommentarer
Postat av: Helena

Den där är jättesnygg, fick en jag tror likadan cremefärgad förra året. Den var ganska dyr,typ 1800 kr eller något sånt, men fick den i present!

Postat av: Bella

Lösnaglar är det jag har nu. Jag har aldrig haft sådär jätte snygga naglar.. och har inte pengar att gå till en nagelteknolog.. Men lösnaglar funkar bra, och är ganska fint iaf :)

2007-05-15 @ 16:55:27
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Bella

Mm.. kanel är så.. urk purk :P

2007-05-15 @ 17:22:21
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback