Shopping budget

Jag är så sugen på att köpa nya kläder/skor/väskor. Det är precis de som jag minst borde spendera pengarna på denna månaden.

Saker jag MÅSTE spendera penagarna på: (som jag helst hade velat slippa)
Foundation
Puder
Rouge
Mascara
Solcream
Inpackning till håret (Goldwell)
Busskort
Genomskinligt nagelack (slarvat bort det jag hade)
Pass

Nöje:
Roskilde biljett
Sista-minuten-resa med älsklingen
Bio, Pirates
Fester

Jag VILL köpa:
Kläder
Kläder
Kläder....

Ska också köpa nåt fint till Älsklingen som fyller år om två veckor. (redan fixat det mesta, men kan inte avslöja det här)

Det kostar att leva och efter de första nämnda kategorierna får jag nog helt enkelt föröka att prioriter bort mina klädinköp. Tråkigt men sant. Nu får nöje helt enkelt gå före + mina måste inköp. För när det är sommar då ska man ha roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback