Självförvållad skallevärk

Känns som det är krig i skallen idag. Sådan värk och den får jag helt enkelt skylla mig själv för. Blev fest även igår. Började kvällen med grillning hemma hos Anna och sedan blev det utgång på Twin. Träffade en tjej från Vetlanda där som jag är lite bekant med sen gymnasietiden. Hon hade flyttat till Jkpg nu. Va helt klart en lyckad kväll. Gick +300 på blackjacken, inte illa. Inte ofta man har flyt när man spelar det.
Vaknade tidigt idag och slängde mig i duchen. Värsta känslan när man vaknar upp på morgonen efter festande och man känner sig ofräschast i världen. Blev standardmaten såhär dagen efter...pizza. Tog med en hem till Emelie och nu har jag varit hos henne hela dagen. Ska strax kila till A och ha en riktig mys kväll med film, fotboll och gott tilltugg. Dags att sätta fart nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback