11 dagar kvar...

Tiden går fort. Mycket att göra nu in i de sista. Helgen är ju snart redan här känns det som. Träffat Karro idag. Tog en tur på A6 o va lite shopping råd åt henne. Själv hittade jag inget. Är helt slut nu o kollar lite fotboll. Ska inta sängen och läsa lite i solstorm. Jag behöver sömn! Kunde knappt sova i natt. Hade svårt att koppla av, mycke tankar och funderingar. Ska bli så skönt att lämna för ett tag. Kommer sakna vännerna oerhört och kollegorna uppe på Smålands. De är ju nästan som de blivit som min lilla extra familj här. Dags att bygga upp ett helt nytt och spännande liv (igen) med nya erfarenheter och allt vad det kan innebära. kan som sagt bara vara ett steg i rätt riktning.
Känns så skönt att jag vågat hoppa. Hoppat själv igen! Så glad att jag vågar ta för mig och göra saker på egenhand utan nån som helst beroende till någon annan. Stolt över Sara som också hoppade och åkte iväg på äventyr helt ensam. Marlene, att du slog dig fri från allt och också gav dig ut på okänd mark. Vi ses snart tjejer! Tänker på er.

Love to my girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback