Besivikelse och åter besvikelse

Besviken efter att Daniel åkte ur idol, besviken att Bolton krossade United, för jefla surt att JIK föll mot Pixbo i sudden. Haft en skön helg hemma med familjen. Nu är jag tillbaka i kaosen...mycke att fixa o göra innan flytten och fullt upp hela veckan. Vill ju hinna träffa alla så mycke som möjligt innan jag åker.

Veckans to-do-lista:
Måndag: Shopping tur me tjejerna till Gällstad (kolla efter snowboard brallor & jacka)
Tisdag: Träffa Karro o diverse sista shopping till Sälen.
Onsdag: Ut o äta på Meza!? Träffa Petsson.
Torsdag: Fixa hemma, packa + se om jag kan få in en träff me tjejen som ska hyra lyan
Fredag: En kväll med kollegorna, undra vad de hittat på för trevligt för mig!? Överraskning
Lördag: Avskedsfest för tjejerna. Yvette på besök.
Söndag: Städa, fixa, rensa lägenheten.
+ jobb 8-17 mån-fre

Måste hinna med att tona håret också. Fräsch o fint ska de bli.

Inte mycke ledig tid för ingetting nu...men ska försöka ta de lite lungt också. Får koppla av till att läsa lite i Åsa Larssons Solstorm. Kan inte släppa den. Spännande.

Sov dags för fröken Abrahamsson nu.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback