Clemtinoman

Fick en fråga idag på fikat. Hur många clementiner äter du egentligen varje dag Sofie?
Kanske alldeles förmånga, men jag försöker att hålla mig till 5-6st. Skulle nog kunna få i mig hur många som helst. Speciellt nu när dom är så goda.
När jag va liten så hade mor & far köpt ett helt sånt nät med clementiner ocg jag vräkte i mig nästan allihopa och det slutade med att jag fick åka till läkaren för jag fick allergisk chock av att få i mig så många i den lilla kroppen. Fick fullt med röda utslag överallt. Men eftersom jag inte gillade skinka så sa jag till alla att jag inte tålde skinka att det berodde på de. Så att jag skulle slippa äta skinka.
Clementiner i måttlig mängd ska det vara.

image490

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback