För mycke av det goda...

Helgen är över och åter i verkligheten. Det blev en kanon trevlig helg med vännerna. Relax och libanesisk mat, idol och utgång i fredags. En kväll som skulle bli hyffsat lugn slutade helt tvärt om. I lördags va jag inte så party, men de resluterad ändå i fest. Inflyttningstillställning och utgång med allt för mycke kalasdricka. Råkade reagera väldigt märkligt och slutet blev mindre lyckat. Man kan inte alltid va perfekt och man får stå för sina handlingr även om de va en hel del ånger för mitt dumma betéende. De händer oss alla nån gång...
Nu ska jag ta mig i kragen och ta de lite lungt ett tag, men känns åndå som man borde ha så kul som möjligt med vännerna sista tiden i jkpg. Snart är jag i Vinterlandet...flytt om en månad.

Love/ Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback