Hurt to say goodbye

Varför ska de va så svårt att ta farväl av någon nära. Även om det bara är för ett tag!? Marlene va upp i Jkpg i söndags och när jag skulle gå kunde jag knappt hålla tårarna borta. Den jobbiga känslan av att vi inte kommer att ses på många många månader. Blev så glad av att bara få se dig! Är jag bara känslig eller är de fler som är som mig!? Känns som många av mina vänner som betyder väldigt mycke är långt ifrån mig och det kommer dröja innan vi ses igen. 
Sara har nu varit i Portugal sen i juni och ha numera anlänt till Teneriffa för att jobba där under vintersäsongen. Känns så lustigt att inte träffat Sara sen i juni. Vi som alltid haft en super tight kontakt och nu får vi hålla den via mail. Kände mig som världens lyckligaste när Sara ringde förra veckan. Tjejerna i Sthlm känns ändå som ett vettigt avstånd...de är lätt o enkelt att bara åka dit närsom (och ringa). Tjejer jag saknar er så oerhört mycke. Ibland önskar jag att allt va som innan då vi alltid va nära o hittade på så mycke skoj tillsammans, men detta är nåt som hör vuxenvärlden till. Bara attt vänja sig... Vi vet alltid vart vi har varandra och det är oerhört skönt, och ses vi inte på månader så är allt ändå som vi sågs igår. Hoppas vi kan ha en riktig träff i sommar...kanske t.o.m åka iväg på nåt kul tillsammans allihop.

Love to my friends and family.


* världens bästa mormor har jag...finns ingen som hon. Blev så glad över de fina kortet som kom med posten idag. Fina ord från en älskad mormor.
* Mor o far tack för allt stöd. Ni är underbara.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja du ibland är det tungt, men vi har ju alla minnen från allt kul vi gjort tillsammans. Det är som du säger vi kommer alltid ha varandra och det kommer aldrig kännas konstigt när vi ses, för vi har ett speciellt band. Nästa sommar då får vi se till att göra något. Fan vad skönt att du sätter ord på det jag känner, att du känner på samma sätt. Puss älskar dig och de andra brudarna med

2007-10-04 @ 13:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback