Njuter av att ha tid

Veckoplanering
Måndag - Tvätt och fix hemma
Tisdag - Morgonträning, Innebandy träning
Onsdag - 
Torsdag -
Fredag - Besök hemifrån. Idol & mys.
Lördag - Fest
Söndag - Sekket JIK

Njuter av livet för att jag har så mycke ledig tid nu och kan göra precis vad jag vill när jag känner för det. Slippa att vara uppbokad från morgon till sena kvällen som jag alltid tidigare haft det. Att ha tid för nära & kära nästan när som betyder mycke. Kunna pyssla o göra vad man känner för...Helt underbart!

Nu ser jag fram emot Sälen. Om exakt två månader så är jag där. Känns så spännande att inte veta vad som händer fram över. Kan ju i princip hamna var som sen...Öppen för alla förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback