Ny frisyr

 
Varit och klippt mig idag. Bjuder på två bilder på nya frillan. Åter igen blev det lugg, denna gången en rak och lång sådan. Kommer få va framme med saxen titt som tätt nu framöver för att hålla den fin. Alltid när jag ger frisören fri händer slutar det med lugg...I like.

Nu närmar sig Sälen. Fått jobb där så åker upp i början av december. Ser verkligen fram emot de. Kommer sakna alla här i Jönnet så mycke, men detta gäller som sagt bara några månader. Iof vet jag ju inte hur länge till jag kommer att stanna här i stan efter de...måste tänka på framtiden och en utbildning står högt på listan. Helst vill jag läsa handel- och affärsmannaskap i Borås till hösten. Spännande att inte veta vad som kommer ske framöver, nu har jag levt i de trygga allt förlänge och vill ha spänning och förändring i vardagen. Äntligen har jag tagit ett steg i förhoppningsvis rätt riktning.

Äntligen har mitt älskade Dackarna kammat hem guldet i speedway. Det glädjer mig! Dags att börja varva ner och läsa några sidor i Anne Holt-boken. Varit en lång dag och fult upp från morgon till kväll.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin du är puss

2007-10-04 @ 13:27:13
Postat av: Sofie

Tack sweet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback