Sleepy sunday

Igår va de fest o det ledde till att jag varit tok trött hela dagen. Va på Twin med tjejerna och gissa vem som stod på dansgolvet hela kvällen!? Jo jag!!! Det händer inte ofta att jag bjuder upp till dans. De va riktigt kul. Hände en liten olycka dock *skratt* Typiskt mig.
Tess o jag har kikat på film i kväll...kommer inte ihåg vad den hette, men de va med Kevin Costner och Jenifer Aniston. Den va helt klart godkänd. I övrigt har jag haft besök av lillebror & pappa i helgen och råkade små shoppa lite. Hittade en så söt småblommig skjort-klänning, lila over-knee strumpor, en stickad marinblå halsduk och en vardagsklänning. Nu lyder det shop-stop! Time to sleep.

----Over and Out----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback