Inget Gbg, ingen konsert

Får efter ett övervägande stanna hemma i Jkpg i helgen. Gbg planerna är bara att glömma. Va hos tandläkaren i tisdags och åkte på en svindyr räkning. Ska dit på ytterligare två besök och vågar inte ens tänka på den kostnaden. De suger rent utsagt! Måste tänka på allt som jag måste inhandla till Sälen och att jag faktiskt måste investera i en bil. Ringde på en igår, men den hade gått efter bara några minuter efter att den lagts ut på nätet. Typiskt, men inte lustigt när det va ett riktigt kap. Det kommer fler turer...
Inga specilla planer inför helgen utan det får bli spontana påhitt. Blir oftast roligast då. Kanske t.o.m borde börja rensa lite i lägenheten. Kan va skönt att va ute i god tid. Något som jag annars inte brukar va så bra på. Jag är bra sugen på att pimpla lite vin i helgen. Får se vad helgen har att erbjuda...

Friday I´m in love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback